MENU

BeeBlij

BeeBlij

Deel deze case study

BeeBlij is een eenmansbedrijf dat zich richt op persoonlijke ontwikkeling van volwassenen in de vorm van coaching, groepstraining en dansactiviteiten.

Dit alles met als resultaat: meer inzicht in eigen handelen en leven vol zelfvertrouwen en eigenwaarde.

Femke wil graag een nieuwe website voor haar bedrijf. De oude website voldeed niet meer aan haar huidige wensen.

Ze wil een website die meer bij de tijd is, kort en bondig is en rust uitstraalt.

Femke heeft twee nieuwe groepsevents die ze ook online wil promoten. Het zou mooi zijn als klanten zich hiervoor online kunnen aanmelden.

De koppeling met haar campagnes op Facebook, gekoppeld aan ActiveCampaign, moet blijven behouden.

Implementatie

We hebben een stijlgids gecreëerd o.b.v. de kleuren in haar huidige logo. Deze kleuren hebben we met name terug laten komen in de achtergrond en in scheidingslijnen.

De nieuwe events hebben beide een vooraanstaande plaats gekregen op de site. De gebruikers kunnen zich online aanmelden maar ook online betalen. Het systeem kijkt automatisch naar het maximum aantal toegestane deelnemers.

Alle deelnemers ontvangen direct na aanmelding een e-email met alle details ter verdere informatie.

Op verschillende plekken wordt de aandacht van de bezoeker gelegd op Femke’s persoonlijke verhaal. Bezoekers kunnen dit verhaal inzien door hun e-mailadres achter te laten.

De e-mailadressenlijst wordt gevoerd in ActiveCampaign.

Samenvatting functionaliteit

  • Stijlgids o.b.v. bestaande logo
  • Aanmelding op groepsevents met maximale beschikbaarheid
  • Online betalen
  • Contactformulier
  • Koppeling met ActiveCampaign