Deel deze case study
NOVA Coaching en Training
NOVA Coaching en Training is een eenmansbedrijf dat zich met name toelegt op begeleiding van vrouwen richting meer vrijheid, meer autonomie en meer geluk.
Eigenaresse Manon wil een website voor haar nieuwe bedrijf. Ze wil duidelijk onderscheid tussen de verschillende deelgebieden: Vrouwenkracht, Heartful Moments en Coaching. Haar klanten moeten online kunnen reserveren en betalen voor verschillende groepsevents en individuele sessies.
Manon wil haar gebruikers kunnen aanspreken middels blogs op haar website maar ook met het verzenden van frequente nieuwsbrieven.
Eigenaresse Manon wil een website voor haar nieuwe bedrijf. Ze wil duidelijk onderscheid tussen de verschillende deelgebieden: Vrouwenkracht, Heartful Moments en Coaching. Haar klanten moeten online kunnen reserveren en betalen voor verschillende groepsevents en individuele sessies.
Manon wil haar gebruikers kunnen aanspreken middels blogs op haar website maar ook met het verzenden van frequente nieuwsbrieven.
Implementatie
We hebben een korte homepagina gecreëerd met duidelijke accenten op de drie deelgebieden. In de toekomst is het eenvoudig dit aantal uit te breiden.
Elk deelgebied heeft een duidelijke eigen kleurstijl. Deze is doorgevoerd op de diverse pagina’s in de kleurstelling van de achtergrond, accenten en teksten.
Ook op social media wordt deze zelfde kleurstelling gebruikt, afhankelijk van het event dat wordt gepromoot.
Klanten kunnen de beschikbaarheid van een groepsevent controleren, reserveren en online betalen. De klant en Manon krijgen na aanmelding beide een geautomatiseerde mail in hun mailbox. Een dag voor aanvang van het event krijgen iedereen nog een herinneringsmail.
De klanten kunnen individuele consulten boeken en betalen, waarbij de beschikbaarheid direct is gekoppeld aan Manon’s agenda. Een reservering verschijnt ook automatisch in de agenda.
Daarnaast hebben we e-mailmarketing geïmplementeerd: via e-mails wordt mensen gratis audiomeditaties aangeboden met tips voor een leven vol zelfvertrouwen. De meditaties zijn alleen op de site te beluisteren.
Manon kan eenvoudig zelfstandig nieuwe blogs schrijven en publiceren.
Klanten kunnen zich op de website aanmelden voor de inspiratiemails (nieuwsbrieven) van NOVA Coaching en Training. Ook hier hebben we Manon in staat gesteld om zelfstandig nieuwsbrieven te schrijven en te verzenden.
Elk deelgebied heeft een duidelijke eigen kleurstijl. Deze is doorgevoerd op de diverse pagina’s in de kleurstelling van de achtergrond, accenten en teksten.
Ook op social media wordt deze zelfde kleurstelling gebruikt, afhankelijk van het event dat wordt gepromoot.
Klanten kunnen de beschikbaarheid van een groepsevent controleren, reserveren en online betalen. De klant en Manon krijgen na aanmelding beide een geautomatiseerde mail in hun mailbox. Een dag voor aanvang van het event krijgen iedereen nog een herinneringsmail.
De klanten kunnen individuele consulten boeken en betalen, waarbij de beschikbaarheid direct is gekoppeld aan Manon’s agenda. Een reservering verschijnt ook automatisch in de agenda.
Daarnaast hebben we e-mailmarketing geïmplementeerd: via e-mails wordt mensen gratis audiomeditaties aangeboden met tips voor een leven vol zelfvertrouwen. De meditaties zijn alleen op de site te beluisteren.
Manon kan eenvoudig zelfstandig nieuwe blogs schrijven en publiceren.
Klanten kunnen zich op de website aanmelden voor de inspiratiemails (nieuwsbrieven) van NOVA Coaching en Training. Ook hier hebben we Manon in staat gesteld om zelfstandig nieuwsbrieven te schrijven en te verzenden.
Samenvatting functionaliteit
- Stijlgids per deelgebied (website en sociale media)
- Aanmelding op 1-op-1 afspraak, gekoppeld aan digitale agenda van de beheerder
- Aanmelding op groepsevents met maximale beschikbaarheid
- Eenvoudige uitbreiding van diensten en events mogelijk
- Online betalen
- E-mailmarketing
- Blogs schrijven en publiceren
- Nieuwsbrieven schrijven en publiceren
- Online aanmelden voor nieuwsbrieven